Son Dakika :
Home » , , , , , , » Galatasaray, Ankaragücü ile Şike Yaptı mı?

Galatasaray, Ankaragücü ile Şike Yaptı mı?

Gönderen: Maykıl on 27 Şubat 2012 Pazartesi | 03:06



Aziz Yıldırım, Galatasaray'ın şikeci olduğunu ima eden sözler söyledi. Bunlara nasıl bakıyorsunuz?

Geçtiğimiz hafta cevap vermeye çalıştım. Sayın Yıldırım'a savunmasına ağırlık vermesini anlatmaya çalıştım. Benim duruşum belli. Avukatları daha iyi tavsiyelerde bulanabilirdi. Yanlış ve saçma yönlendirme var. Galatasaray gelenekleriyle yaşar ve bizim böyle aşağılık geleneklerimiz olamaz.

Galatasaray'ın 8-0'lık galibiyeti 20 sene önceydi. Ayrıca G.Saray 2-0 kazansa da şampiyon olacaktı. Küme düşmekte olan bir A.Gücü vardı. Bundan daha doğal bir maç olabilir mi?

Aziz Bey bence mesnetsiz bir seçim yapmış. Aziz Bey başkanlığı sırasında da başkanlığını Galatasaray düşmanlığı üzerine kurmuş bir yöneticiydi. Galatasaray'ı silah olarak kullanıp, buradan sıyrılmaya çalışıyor. Strum Graz maçı her şeyiyle bir talihsizlik. O zaman iki takımda 90. dakikaya kadar kendisini kurtarmış, bunun şikeyle ne alakası var. Şikenin tarifi bile yanlış. Yazık bunlara savunma yapmak.

Galatasaray sözleşmeli futbolcuları ayartıyor, kimsenin sesi çıkmıyor. Bizi de şikeyle suçluyorlar. Buna ne diyorsunuz?

Ara transfer döneminde sınırlı bir zamanımız vardı. Fenerbahçe de transfer yaptı, Beşiktaş da yaptı. Bir yanlışlık varsa bizim o dönemde transfer yapmamız değil tek yanlış federasyonun transfer döneminde maçları oynatması oldu. Amrabat olayı daha evvel oldu ve transfer gerçekleşmedi. Gayri ahlaki hiçbir şey yapmadık. Galatasaray'da böyle bir şey olamaz. Kayseri'ye tüm kulüplere olduğu gibi büyük saygımız var.

Bundan 2 3 hafta sonra Galatasaray Kadıköy'e gidecek. Gerilimin nasıl olacağını tahmin ediyorsunuz?

Aziz Yıldırım'ın sözleri gerginliği arttırıyor. Benim bütün gayretim bu gerilimi taraftarlara yansıtmamaktı. Fenerbahçe'li yöneticilerin ortamı alevlendirmeyecek taraftarları sağ duyuya yönlendirecek çalışmalar içinde olacaklarına inanıyorum en azından inanmak istiyorum. Aziz Bey'in açıklamaları muhakkak ortamı gerer. Keşke bunlar hiç olmasaydı. Ben çalışmalarımla şahin olmak isterim. Rakibine saygı duymayan bir yöneticinin görevini yapması doğru değil.

'Kendimden Utanırım'

Böyle bir konuşmayı ben yapsam kendimden utanırım. Karşında 25 milyon taraftarı olan bir kulüp var. Bir tane adam geliyor 100 yılı aşkın bir kulübe inanılmaz şeyler söylüyor. Ben Aziz Bey'in yerinde olsam gece uyuyamam.
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor