Son Dakika :
Home » , , , , , » MHP'li Vekilden Şok Aziz Yıldırım İddiası

MHP'li Vekilden Şok Aziz Yıldırım İddiası

Gönderen: Maykıl on 26 Şubat 2012 Pazar | 08:07



MHP Kocaeli Milletvekili ve Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Lütfü Türkkan, Futbolda şike davasında yargılanan ve 232 gündür tutuklu bulunan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'la ilgili Adalet Bakanı Sadullah Ergin'le görüştüğünü ve bakanın Yıldırım'la ilgili "Bence tahliye olması lazım, bu kadar bile yatmaması lazım" sözlerini Twitter'dan paylaştı.

Türkkan, dün Türkiye-AB Karma Parlamentolar Komisyonu Toplantısı için İstanbul Divan Otel’deydi.

Aynı toplantının öğleden sonra oturumuna konuşmacı olarak katılan Ergin’le burada bir araya gelen Türkkan, Ergin’le yaptıkları sohbeti şöyle anlattı:

"Bakan'a CMK'nın sıkıntılı olan 252. maddenin değiştirilmesi gerektiğini ve pimi çekilmiş bir bomba gibi olduğunu söyledim. Hemen ardından Aziz Yıldırım'ı sordum. Bakan da "Kanun da bir sorun yok ama kanunu kullananlar kendilerine verilen yetkileri egzajere edebiliyorlar, sıkıntı kanunda değil, onun kullanım şeklinde. Aziz Yıldırım'ın bana göre tutuklanmaması bile gerekirdi, nitekim yapılan değişikle şike cezaları da indirildi. Şu ana kadar cezaevinde tutulduğu süre belli bana göre tahliye edilmesi gerekir" dedi.

Türkkan; "Aziz Yıldırım, siz isterseniz serbest bırakılır" sözlerine aldığı karşılığı açıklamadı ancak izlenimlerini paylaştı:

Türkkan' a göre, "Özel yetkili savcılarının bazıları Adalet Bakanı'nın kontrolünde değil"

İşte Türkkan'ın tweetleri;
"Adalet Bakanı ile başbaşa yaptığımız sohbette, "Bugün Aziz Yıldırım tahliye olur mu Sayın Bakan?" diye direkt bir soru sormuştum. Sayın Bakan, "Bana sorarsan tahliye olması gerek, şikeden verilecek ceza belli, bu kadar bile yatmaması lazım" şeklinde bir cevap verdi. Bunu sizlerle karar öncesi paylaşıp, sürece sıkıntı vermemek istemiştim. Durum budur.!!! "

Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor