Son Dakika :
Home » » Taraf'tan ' çakma itiraf

Taraf'tan ' çakma itiraf

Gönderen: Unknown on 1 Mart 2012 Perşembe | 05:44



Taraf Gazetesi, dün attığı manşet ile hükümetin itibarını zedeleyeyim derken kendi inanırlığını sarstı. Bugün attıkları manşet yalanın itirafı oldu.
Taraf Gazetesi son dönemde Başbakan Erdoğan ile olan üstü kapalı kavgası sebebiyle "çakma hatalar" yapıyor.
Dün attıkları manşet bunun son örneği oldu.

MGK+MEB+Başbakan üçlemesini birarada görünce yargı yüklü manşeti yapıştırdılar...

2.20120229103151.jpg

BALTAYI TAŞA VURDULAR

Taraf'ın iddiasına göre 4+4+4 için Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, MGK'ya çağrılmış ve 8+4 sistemi oradan çıkmıştı. Taraf'ın iması, MGK yoluyla askerin iktidara eğitim sistemini dikte ettirdiği yönündeydi. Yani bir nevi 28 Şubat yaşanmıştı...

Peki Taraf'ın bu büyük iddiasının kaynağı neydi?  
MGK'da konuşulmuş muydu bu konu?
Hayır! Bakan, Güneydoğu'da terör nedeniyle aksayan eğitim sistemiyle ilgili bilgilendirme yapmış...

PARDON MANŞETİ

Taraf, dün hükümetin itibarına çakayım derken kendi ayağına sıktığını bugünkü manşetiyle bir nevi itiraf etti. Bu kez Ömer Dinçer'i öven ve öne çıkaran bir manşetle çıktılar.

1.20120229103350.jpg

ALTAN DA İTİRAF ETTİ

Ahmet Altan da köşesinden Ömer Dinçer'e yaptıkları haksızlığı ve manşetlerinin yanlışlığını açıkça dillendirdi. Dinçer ile olan uzun konuşmasını yayınlayan Altan, şu satırlara yer verdi;

Ömer Dinçer-“Manşetinizden çok rencide oldum
, sizi temin ederim ki Milli Güvenlik Kurulu’nda bu yeni eğitim sistemiyle ilgili tek kelime konuşulmadı.”
-“Ne konuşuldu peki, niye üyesi olmadığınız Milli Güvenlik Kurulu’na katıldınız?”
-“Güneydoğu’da asayiş sorunlarının eğitimi aksatmaması konusu konuşuldu... Güneydoğu konusunun konuşulması da daha önceden kararlaştırılmıştı.”
Tabii, herkesin aklına gelecek olan soru benim de aklıma geldi.

-“Peki, neden tam da Milli Güvenlik Kurulu’nun toplandığı ve sizin de toplantıya katıldığınız gün sistemde değişiklik yapma kararınızı Meclis’e bildirdiniz? Bu iki olayın birarada gerçekleşmesinin nasıl görüneceğini düşünmemiş olamazsınız.”

-“Aynı güne rastladı çünkü Başbakanımız sağlık nedenleriyle epeydir Ankara’dan uzaktı, kendisiyle bu konuyu yüz yüze konuşma imkânımız olmamıştı, Başbakanımızla ancak Milli Güvenlik Kurulu’nun toplandığı gün yüz yüze konuşabildik bu konuyu.”




Sonra biraz daha eğitimden, yeryüzündeki gelişmelerden, “esnek bir eğitim” sisteminin gerekliliğinden konuştuk, kapatmadan önce Bakan bir kez daha “O manşetinizden çok rencide oldum” dedi.
Ben de, “Onu düzeltiriz, ben bu söylediklerinizi aynen yazarım” dedim.
Hem yazdım, hem de manşete “değişikliği Dinçer’in yaptığını” koyduk.
Bakan’ın söylediklerinden, bu değişikliğin generallerin emirleriyle olmadığı anlaşılıyor."
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor