Son Dakika :
Home » , » Kadir İnanır için gergin bekleyiş

Kadir İnanır için gergin bekleyiş

Gönderen: Unknown on 2 Mart 2012 Cuma | 18:10



Önceki gün fıtık ameliyatı geçiren Kadir İnanır, dün bir kez daha ameliyat masasına yattı. Memorial Hastanesi’nde Göğüs Cerrahi Prof. Dr. Kamil Kaynak tarafından gerçekleştirilen 3 saatlik açık akciğer ameliyatında İnanır’dan 2 cm’lik bir parça alındı ve patolojiye gönderildi.

Sonucun 1 hafta içinde ellerinde olacağını belirten Prof. Dr. Kaynak, “Ailesinde akciğer kanseri öyküsü fazla. Kendisi de iyi bir sigara içicisiydi. Direkt tomografi çekilmiş, enfeksiyonla birlikte, tümoral görüntü görülüyor. Böyle kitlelerden şüphe ederiz. Biz onun kanser olmadığını kanıtlayana kadar uğraşırız. Biyopsi yapılıyor. Sonuç çıktığında bakacağız. İyi huylu tümörler dahi zamanla kanser olabilir” diye konuştu.

İnanır’ın sağlık durumunun iyi olduğunu söyleyen Prof. Dr. Kaynak, sanatçının 5 gün sonra taburcu edileceğini açıkladı. Bu arada CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Kadir İnanır’ı telefonla arayarak “Sizi hem beyazperdede hem ekranda görmek, izlemek hakkımız. Bir an önce sağlığınıza kavuşarak hepimizi sevindireceksiniz. Buna inanıyorum’’ dediği öğrenildi.

‘Bu kadar seveni olanı görmedim’

Prof. Dr. Kamil Kaynak, ”Bu zamana kadar işadamı, vali ve bakan gibi çok sayıda kişinin ameliyatını yaptım ama kimsenin Kadir Bey kadar seveni olduğuna şahit olmadım. Böyle bir ameliyat yaptığım için gurur duydum. Çok güzel bir ameliyat oldu. Ameliyattan sonra yanına gittim. Sevenlerine selam söyledi. ‘En kısa zamanda onların yanında olacağım’ dedi. Morali çok iyiydi” diye konuştu.
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor