Son Dakika :
Home » , , , , , , » Nuri Şahin'in Avcı'ya Güveni Tam

Nuri Şahin'in Avcı'ya Güveni Tam

Gönderen: Unknown on 1 Mart 2012 Perşembe | 03:28



A Milli Futbol Takımı'mızın Slovakya'ya 2-1 yenildiği hazırlık maçının ardından yayıncı kuruluşun mikrofonlarına konuşan Nuri Şahin, teknik direktör Abdullah Avcı'ya övgüler yağdırdı.

Yeni dönemin Türkiye için hayırlı olmasını dileyen Nuri, "Bugün çok güzel bir dönemin açılığını yaptığımıza inanıyorum. Abdullah Avcı'yı yıllardır tanıyan biri olarak; Abdullah hocamın Türk futbol için çok doğru bir tercih olduğunu düşünüyorum ve bütün ülke olarak ona sonun kadar destek verdiğimizde güzel günler göreceğimize eminim." diye konuştu.

Sezon başında transfer olduğu İspanyol devi Real Madrid'de yeteri kadar forma şansı bulamaması hatırlatılan yıldız oyuncu, "Real Madrid'de mücadele etmeyi sürdüreceğim. Futbolda böyle iniş çıkışlar var. Ben de kariyerimde böyle iniş çıkışlar yaşadım, zorlu günler geçirdim. Ama pes etmek yok, sonuna kadar mücadele edeceğim ve elimden geleni yapacağım." diyerek açıklamalarını tamamladı.
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor