Son Dakika :
Home » , , , » Çin'den Suriye'ye yardım

Çin'den Suriye'ye yardım

Gönderen: Unknown on 2 Mart 2012 Cuma | 06:34



Şinhua ajansının haberine göre Yang, dün akşam Arap Birliği Genel Sekreteri Nebil El-Arabi ile yaptığı telefon görüşmesinde, "Çin, uluslararası kamuoyunun başlattığı Suriye'ye insani yardım kampanyasını destekliyor" diye konuştu.

Dün akşam saatlerinde yapılan görüşmede Yang, El-Arabi ile başta BM'nin hazırlamakta olduğu Suriye'ye insani yardım konulu karar taslağı olmak üzere bölgedeki gelişmelere ilişkin fikir alışverişinde bulundu.

Suriye'de şiddetin bir an önce sona ermesi gerektiğine dikkati çeken Çinli bakan, "Derhal hoşgörülü bir siyasi diyalog ortamının oluşması gerekiyor" dedi.

Çin'in Suriye tutumu ve BM Güvenlik Konseyi'nde yapılan Suriye'ye müdahale oylamasında kullandığı veto oyu Arap Birliği'nin tepkisini çekmişti.

Fransa, BM'nin, Güvenlik Konseyi'nde gündeme gelecek Suriye'ye insani yardım teklifi üzerinde çalıştığını açıklamıştı.

AA
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor