Son Dakika :
Home » » Yaşar Okuyan için faşisttir

Yaşar Okuyan için faşisttir

Gönderen: Maykıl on 18 Mart 2012 Pazar | 21:22



Beyaz Tv canlı yayınına telefonla bağlanan Mehmet Pamak, Yaşar Okuyan için faşisttir. Bende eskiden faşisttim. Sonrasında bu işlerden tövbe ettim Müslüman oldum” dedi.

Telefon konuşması boyunca suskunluğunu koruyan Yaşar Okuyan. Programın ilerleyen dakikalarında bu iddialara ateş püskürdü. Okuyan “ Bana faşist diyen adamın alnını karışlarım. Mehmet Pamak 1987 Müslüman oldum diyor, kul hakkını bir daha gözden geçirsin. Binlerce milliyetçi görüş içinde olanları nasıl Müslümanlık dişi addedebilirsiniz. Kim oluyorsun sen? Böyle bir şeye kimsenin hakkı yok. Ne Mehmet Pamak nede diğerlerinin. Milliyetçi hareketin çizgisinin içine gelen insanlara siz Müslüman değilsiniz, bunu hiç kimse söyleyemez. Allah, Peygamber’ine bile böyle bir yetki vermemiş. Sen kim oluyorsun da benim Müslümanlığımı sorguluyorsun” diyerek sert çıkıştı.

"CHPLİ Yaşar Okuyan"


Mehmet Pamak, Yaşar Okuyan’la aramızda ki fark o şeraitçi değil, ben şeraitçiyim. Allah bunu emrediyor. Aramızda ki fark budur. Eski MHP Milletvekili Cemal Enginyurt hakkımda çok ağır sözler söyledi ben onların seviyesine inemem. Ben onlar içinde hidayet duası ediyorum” dedi.

Bu sözler üzerine programda tansiyon tekrardan yükseldi. Yaşar Okuyan” Ben senin hidayet duanı istemiyorum, haşa diyerek karşılık verdi. Seni Allah ıslah eylesin. Sen daha hidayete gelmemişsin, seni Allah’a havale ediyorum” dedi.

Mehmet Pamak,Yaşar Okuyan’a “CHPli Yaşar Okuyan” diye hitap ederek yeni bir tartışmanın fitilini ateşledi. Pamak, önce susta dinlemesini öğren diyerek.” Sözlerine devam etti.

Yaşar Okuyan’ın iddialar karşısında tepkisi artarak sertleşti. “Kul hakkına giriyorsun. İftira atıyorsun. Ben hayatım boyunca hiç CHP’ye üye olmadım, kayıt olmadım. Sadece 2007’de destek verdim. Olayları çarpıtıp, karıştırma.” diyerek serzenişte bulundu.

Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor