Son Dakika :
Home » , , , » Otyakmaz: Demirören'in Başkan Olacağı...

Otyakmaz: Demirören'in Başkan Olacağı...

Gönderen: Maykıl on 27 Şubat 2012 Pazartesi | 17:18



Genel kurula verilen arada Lig TV mikrofonlarına konuşan Otyakmaz şunları söyledi:

"Ailenin ferdi olarak, aileden bu kadar uzak kalmak acı verdi. İddialar rahatsız edici boyuttaydı. Özgürlüğüne kavuşanlardan bir tanesi oldum. Bunlara daha sonra daha detaylı şekilde değiniriz. İçerideki arkadaşlar nedeniyle buruk bir sevinç yaşıyoruz. Bugün burada bana büyük ilgi gösterdiler. Teşekkür ediyorum. Demirören'in başkan olacağı daha evvel bildirilmişti. Ona inancımız tam olduğu için ona destek vermeye gldik. Ata Bey de anlayış gösterdi. O da dostlarını ikilemde bırakmamak için feragat etti. Ona da teşekkür ediyorum. Umuyorum Demirören'in de şansı açık olur ve Türk futbolunun problemleri çözülür"
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor