Son Dakika :
Home » , , , » Demirören: Galatasarayımız, Trabzonsporumuz

Demirören: Galatasarayımız, Trabzonsporumuz

Gönderen: Maykıl on 27 Şubat 2012 Pazartesi | 17:19



Demirören, Ankara JW Marriott Otel'de gerçekleştirilen genel kurulda yaptığı konuşmasına başkan adaylığından çekilen Ata Aksu'ya teşekkür ederek başladı.

Aksu ile birlikte Türk futbolunun çok zorlu bir süreçten geçerken tek aday çıkmanın daha doğru olacağını düşündüklerini ifade eden Demirören, “Bu düşünceyle sayın Ata Aksu da çekildi ve bu yolu açtı. Türk futbolu adına kendisine teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Demirören, zorlukların, aşmak için var olduğunu belirterek, şöyle devam etti: “Biliyoruz ki çok zor bir görev alıyoruz. Bu zorlukları da hep birlikte aşacağız. Türk futbolunun en büyük sorunlarından biri ekonomisi diğeri ise altyapı. Bizler UEFA ile diyaloglarımızı en iyi şekilde kurup Türk futbolunu kaostan çıkarmanın yolunu arayacağız.”

Bu geminin içinde hep birlikte olduklarının, geminin batması halinde de yine hep beraber kurtarmak zorunda olduklarının altını çizen Demirören, Türk futbolunun son dönemde seyredilmez hale geldiğini, taraftarların ve sponsorların kaçar olduğunu, kendilerinin de onları geri çekmek zorunda olduklarını kaydetti.

Demirören, artık eski defterleri kapatarak yeni sayfalar açmak zorunda olduklarını vurgulayarak, şunları kaydetti: “Fenerbahçemiz dedim, eliştirildim. Hayır efendim. Galatasarayımız, Trabzonsporumuz, Bursasporumuz, Elazığsporumuz diyorum. Bizler bu noktaya gelirsek Türk futboluna çağ atlatmış oluruz. Türk futbolunu holiganizmden kurtarmak zorundayız. Benim için temeli olmayan bina sağlam bina değildir. Bizim temelimiz Bank Asya 1.Lig, 2. Lig, 3. Lig'dir. Önce onları sağlamlaştıracağız. Ben sizlerden destek bekliyorum. Hata yapmayan insan, çalışmayan insandır. Ben ve arkadaşlarım 24 saat çalışıp bu sıkıntıları bitirip UEFA toplantısına tertemiz çıkmak istiyoruz.”

Demirören sözlerini "Ben rahmetli Hasan Doğan'ın yolunda yürüyeceğim, sizden de Özhan Canaydın ve Süleyman Seba'nın duruşunu sergilemenizi istiyorum" diyerek sonlandırdı.
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor