Son Dakika :
Home » , , , , » 'Liseli Kız Öğrenciler Türban Takabilsinler' (Video)

'Liseli Kız Öğrenciler Türban Takabilsinler' (Video)

Gönderen: Maykıl on 25 Şubat 2012 Cumartesi | 01:41



 Eğitim sisteminin, 18. Milli Eğitim Şurası'nda alınan kararlar doğrultusunda, ''4+4+4'' şeklinde yeniden yapılandırılması, Dört Bir Taraf'ın da gündemindeydi. Uygulanması düşünülen eğitim sisteminin masaya yatırıldığı programa, Nagehan Alçı'nın 'Liselerde Başörtüsü serbest olsun' önerisi damgasını vurdu.

TBMM gündemindeki 'İlköğretim ve Eğitim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi 'Türkiye'de tartışma konusu olurken, Akşam gazetesi yazarı Nagehan Alçı liselerde başörtüsünün serbest olması gerektiğini söyledi.

'LİSELİ TÜRBAN TAKABİLMELİ' 
Kamuoyunda yeni formülün başörtüsünü serbest bırakacağı izlenimler olduğunu söyleyen Alçı, Türkiye'de ilkokul ve ilköğretim düzeyinde bir başörtüsü sorunu olmadığını dile getirdi. Lise düzeyinde bu tür bir istek olabileceğini kaydeden Nagehan Alçı 'Böyle bir talebin karşısına geçmeyi ben doğru bulmuyorum. Çünkü artık buluğ çağına gelmiş bir kız, inançları gereği başörtüsü takabilir. Bunun demokratik bir ülkede engelinin olmaması lazım. Bana göre başörtüsü bir özgür ülkede takılabilmelidir. Bunun önünde bir engel olmamalıdır. Bunun bir irtica tehdidi falan demekte, ifade özgürlüğünün önünde bir engeldir. ' şeklinde konuştu.
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor