Son Dakika :

Kadınlar Ne Söylemek İstiyor?

Gönderen: Maykıl on 24 Şubat 2012 Cuma | 05:15



Konuşmamız gerekiyor = Şikayetlerim var.

Sen... çok erkeksisin... = Traş olman gerekiyor ve çok terliyorsun.

Bu akşam çok naziksin = Sen sadece seks mi düşünürsün?

İhtiyacımız var = Ben istiyorum

Bu senin kararın = Doğru karar apaçık görünüyor ama...

Ne istersen yap = Sonra nasıl olsa ödetirim onu sana.

Konuşmamız gerekiyor = Şikayetlerim var.

Sen... çok erkeksisin... = Traş olman gerekiyor ve çok terliyorsun.

Bu akşam çok naziksin = Sen sadece seks mi düşünürsün?

Hayır ben duygusal bir dönemde değilim, saldırgan da değilim! = Adet dönemim.

Bu mutfak çok kullanışsız = Yeni bir ev istiyorum.

Yeni perdeler istiyorum = Ve halılar ve mobilya ve duvar kağıdı...

Düğün ayakkabısı almamız lazım
= Diğer 40 çift istediğim beyaz tonunda değil.

Resmi şuraya as = Hayır, oraya demek istedim.

Bir ses duydum sanki
= Sanırım uyudun.

Beni seviyor musun? = Pahalı bir şeyler isteyeceğim.

Beni ne kadar seviyorsun?
= Bugün senin hoşlanmayacağın bir şey yaptım.

Bir dakika içinde hazırım = Ayakkabılarını çıkart ve TV'de güzel bir maç bul, benim işim uzun.

Popom büyük mü? = Bana güzel olduğumu söyle.

İletişim kurmayı öğrenemedin = Beni onayla.

Evet = Hayır

Hayır = Hayır

Belki = Hayır

Üzgünüm = Üzgün olmalısın

Bu tariften hoşlandın mı? = Hoşlansan da hoşlanmasan da alışmak zorundasın. Ben böyle pişiriyorum.

Bağırmıyorum! = Evet bağırıyorum, çünkü bu konu çok önemli!

Bütün alacağımız bir adet çorba kasesi! = Biraz kozmetik ve makyaj malzemesi, birkaç ayakkabı almak istiyorum. Birkaç model cüzdan, yatak odası için geçen gün gördüğüm saten çarşafları almayı düşünüyorum. Umarım kredi kartın yanındadır!
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor