Son Dakika :

Gönderen: Maykıl on 26 Şubat 2012 Pazar | 08:20



Beşiktaş'taki Başbakanlık Çalışma Ofisinde bir araya gelen Erdoğan ile El Kib'in yaklaşık bir buçuk saat süren görüşmesi, basına kapalı gerçekleşti.Heyetler arası görüşmenin ardından iki başbakan ortak basın toplantısı düzenledi.

İşte basın toplantısından satır başları:

Başbakan Erdoğan:

31 ekim 2011 tarihinde bu göreve atanmıştır, ilk ikili ziyaretini ülkemize gerçekleştireceğini söylemiştir ve bu ziyaret böylece gerçekleşmiş oldu. Şahsım ve milletim adına kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum.

YENİ LİBYA

Değeri göstermesi adına da farklılık taşıyor.Yeni Libya’yı ziyaretim sırasında kardeş Libya halkını mücadeleleri için takdir etmiştim17 Şubat’ta devrimin birinci yıldönümünü idrak eden Libya halkını bugün bir kez daha gönülden kutluyor milletimizin selam ve sevgilerini iletiyorum

Kardeşim mevkidaşım le Kib başkanlığındaki geçiş hükümeti UGK başkanı Mustafa Abdülcelil ile uyum içinde huzur, istikrar ve anayasal demokrasinin tesisi için samimi bir gayret içinde 4 ay sonra yani Haziran 2012’de ulusal kongre seçimlerinin yapılması planlanıyor

Zamanında adil şeffaf bir şekilde yapılacağına yürekten inanıyorum

DESTEKLEYECEĞİZ

Süreci bugüne kadar destekledik, destekleyeceğiz. Kardeş Libya halkıyla gelecekte de dayanışma içinde olacağız inanıyorum ki Libya hükümeti de güvenlikten asla taviz vermeyecektir

GEREKENİ YAPACAĞIZ

Ocak ayında da bir ekibimiz Libya’ya gitti. Güvenlik güçlerinin ihtiyacını karşılamak amacıyla kendilerine yardımcı olmaya gayret edicez

Bir diğer nokta da bugüne kadar yaralı ve hasta kardeşlerimizin Türkiye’deki tedavisiyle alakalı. Devlet hastanelerindeki tedaviler konusunda bir beklentimiz, ücret tahsili söz konusu değildir. Bazı öel hastanelerin ki şu an bunların takipçisiyiz, çok farklı şekilde ücret tahsil edildiğine dair bize bilgi aktarıldı. Biz de belge talep ettik ve üzerine gideceğiz, gerekeni yapacağız.

Bunu ben insan hayatını fırsata dönüştürmek olarak görüyorum. Bu kişiler kusura bakmasın, bu millete yakışır yanı olamaz, bizim idaremizde böyle faaliyet gösteremez. Gereğini yapacağımızı bu vesileyle açıklamak istiyorum
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor