Son Dakika :
Home » , » Özdilek: Beşiktaş en büyük hayalim

Özdilek: Beşiktaş en büyük hayalim

Gönderen: Unknown on 2 Mart 2012 Cuma | 08:53



Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu'nda düzenlenen, ''Mehmet Özdilek ile Spor ve İletişim'' konulu söyleşide konuşan Mehmet Özdilek, basın sektörünün spor dünyasının gelişimine katkı sağladığını belirtti.

Öğrencilerin sorularını da yanıtlayan Mehmet Özdilek, şike iddiaları hakkındaki düşüncelerinin sorulması üzerine, ''Futbol dönemimde bu tür şike gibi olaylarla ne karşılaştım, ne de böyle bir teklifle bana gelindi. Herkesin duyumu var. Bizim oynadığımız dönemlerde de duyumlar vardı. Günümüzde yaşananları, geçmişten gelen birçok sıkıntının, birçok şeyin bir patlaması diye düşünüyorum. Geçmişte şikenin karşılığında bir yaptırım yoktu. Her yazılanın doğru olduğuna inanmıyorum. Şikeyle alakalı değil, normal yaşamda birçok şeyin habercilik adına yapıldığına inanıyorum.''

İnsan hayatındaki amacın günü değil, geleceği kurtarmak olması gerektiğini belirten Özdilek, ''35 yaşımda futbolu bırakacağımı, 20 yaşımda planladım. Ben Beşiktaş'tan sonraki hayatımı planlamıştım'' dedi.

Medical Park Antalyaspor'un tesisleşmeye ve seyirci baskısına ihtiyacı olduğuna dikkati çeken Özdilek, gelecek sezon Akdeniz Üniversitesi'ndeki sahada mücadele etmek istediklerini bildirdi. Özdilek, ''Üniversitede yaklaşık 53 bin öğrenci var. Bu öğrencilerin maçlarımızda rakibimize baskı kurması halinde Medical Park Antalyaspor'un başarısız olma şansı yok'' diye konuştu.

-''Beşiktaş benim en büyük hayalim''-

Mehmet Özdilek, bir öğrencinin, ''Beşiktaş veya milli takımda teknik direktör olarak görev yapma planınız oldu mu?'' sorusuna ise ''Beşiktaş benim en büyük hayalim. Ama saha içi, ama saha dışı, hiç farketmez. Bizi biz yapan en büyük değerlerden biri Beşiktaş camiasıdır'' yanıtını verdi.

''Şifo Mehmet'' olarak bilinmesinde en büyük katkının Beşiktaş taraftarında olduğunu ifade eden Özdilek, ''Tabii ki hedeflerimden biri Beşiktaş'ı, milli takımı çalıştırmak. Bu duyguya sahip olmamak mümkün mü?'' dedi.

Özdilek, öğrencilere spor dallarından biriyle ilgilenmeleri tavsiyesinde de bulundu.

Söyleşinin ardından öğrenciler Mehmet Özdilek'e çiçek verdi.

AA
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor