Son Dakika :
Home » , , , , » Emre ve Volkan'ı Neden Almadığını Açıkladı

Emre ve Volkan'ı Neden Almadığını Açıkladı

Gönderen: Unknown on 28 Şubat 2012 Salı | 14:46



Avcı, Milli takımın hedefinin Dünya Kupası'na katılmak olduğunu söyledi.

Deneyimli teknik adam, "Kadromuzda 27 genç oyuncu var. Ama tecrübeli oyuncularımız da var. Birçoğunu 6 yıl önceden, genç milli takımdan tanıyorum. İnsanların kafasında en ufak bir soru işareti olmasın. Hazırlık maçları yapacağız" dedi.

Fenerbahçeli futbolculardan Emre ve Volkan'ın kadroya alınmaması ile ilgili de konuşan Avcı, "Volkan ve Emre çok konuşuluyor. Bunun cevabını vermek çok zor. Volkan'ın, 'Çoluk çocuğu milli takıma almışlar' şeklinde bir açıklama yapmış olabileceğine ihtimal dahi vermiyorum. Eleştiri yapmadan önce fikir sahibi olmak lazım. Önemli hizmetler verdiler ve kendileriyle iletişim de kurdum. Hedeflerimi kendilerine bildirdim. Değişim sürecinde farklı oyuncuları da denemek istiyoruz. Kendi oyun sistemimize kimin uygunluk göstereceğini, kimin göstermeyeceğini ve oyuncuların değerlendirmesini yapacağız" dedi.

TAKIM RUHU...
"Ekip olarak çalışıyoruz. 85 doğumlulardan itibaren bu havuza sahip olmak, onlarla iletişim kurmak benim yaptığım işlerden. Oyuncu havuzumuzu genişletmek istiyoruz. Şu an böyle bir kadro açıkladık. Bundan sonra saha içinde takım ruhunu nasıl sağlarız buna bakacağız. Oyuncularıma çok güveniyorum"

"5 HAZIRLIK MAÇI YAPACAĞIZ"
"Slovakya ile güzel bir maç olacak. Sonuçtan öte futbol resminin güzel çıkmasını istiyorum. Mayıs ayının 20'si ile Haziran'ın 5'i arasında 5 hazırlık maçı yapacağız. Dünya Kupası'nda gruplarda yer alan takımlara denk bir fikstür hazırlayacağız"

HEDEF GRUP LİDERLİĞİ!
"Hedefimiz grup liderliği. Hedefimi açıkladım umarım oyuncularım da buna karşılık verir. Eleştiriler tabii ki olacak. Şu anda da oluyor. Ama ben inandığım, doğru bildiğim ne ise onu yapacağım"

Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor