Son Dakika :
Home » » Ankaragücü'nde istifa!

Ankaragücü'nde istifa!

Gönderen: Maykıl on 27 Şubat 2012 Pazartesi | 03:42



Genel kurula başkan adayı olarak giren, ancak yaşanan süreç sonrasında yönetimde üye olarak görev yapan Haluk Ilıcan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Ankaragücü camiasına kısa bir süreliğine de olsa girdiğini ifade ederek, ''Bu süreç içinde ne olursa olsun koyduğumuz hedeflerden şaşmayacağımızı açıkça tüm camiaya deklare etmiştim. Fakat gelinen noktada, yıllarını Ankaragücü Kulubü'ne vermiş olan büyüklerimizin yapılacak olan işlerde destek olmak adına fikirlerinin, bu camianın kurtulması için yeterli olmadığını çok üzülerek görmüş bulunmaktayım'' dedi.

Ilıcan, ''Yönetim kuruluna seçilen arkadaşlarımın hedefi, yapılan usulsüzlükleri engellemek ve Ankaragücü Kulübü'nün kapılarını gerçek sahipleri olan taraftarlara, Ankara halkına ve Ankaragücü takımına gerçekten sahip çıkacak insanlara açmaktı. Ancak geldiğimiz noktada, bu çalışmaların belirttiğim süreçte yapılmasının mümkün olmadığını üzülerek görmüş bulunmaktayım'' diye konuştu.

Yönetim kurulunda aldıkları ve kamuoyuna deklare ettikleri kongre kararının hemen yapılmasının mümkün olmadığı gördüğünü vurgulayan Ilıcan, şunları kaydetti:

''Kongre tarihine kadar olan süreçte yapılacak olan çalışmalarımızı Ankaragücü camiası ile paylaşacağız. Ben, iş hayatım da dahil olmak üzere, hukuksuzluğun ve entrikaların içinde asla olmadım ve olmayacağım da. Yönetim kurulunda göreve devam edecek olan arkadaşlarımın bilgimiz dahilinde, yapacakları çalışmaların tamamen hukuksal yapıya ulaşmasının ardından, gerekli zeminler oluşturularak tüzük kongresi gerçekleştirilecektir. Bu nedenle yarın yapılacak Türkiye Futbol Federasyonu Olağanüstü Genel Kurulu'na da katılmayacağım.''
Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Olay Haberler

 
Copyright © 2012. Fiber Haber - Tüm Hakları Saklıdır
Powered by Blogger | Sitemap | Ping | Olay Haber | Spor